follow big.ai

sua kenal


salam ;)

Di bulan yang mulia ini...saya buat blog nie untuk 'artwork'an hasil karya saya. saya mahu curahkan cinta photography saya disini...mahu cerita semangat lensa saya. saya budak baru belajar...walau xpandai sangat dan xmahir lagi tapi saya cukup minat. :). "big.ai photography studio" nie tanda cinta saya pada photography....camera kechik saya dan hasil karya saya...

saya ingin belajar dengan lagi mendalam lagi mahir. dan cinta saya pada photography juga buat cinta saya pada Allah S.W.T makin dalam...gambar yang terhasil sangat buat saya kagum...sesungguhnya ciptaan Allah tu sangat indah. dan kita rugi jika tidak menyedarinya. 

saya suka photographykan sesuatu benda yang orang anggap benda tu dah biasa mereka tengok dan tanpa rasa kagum pun bak kata orang 'pandang sebelah mata' tapi saya nak amek gambar benda tu buat orang pandang sepuluh mata dan sedar semua ciptaan Allah S.W.T itu indah...saya mahu hasil karya yang dari sudut yang unik. heeee...pjg betul karangan saya neh.

anyway di bulan baik nie saya hadirkan "big.ai" ini untuk mr.conan (si camera kechik saya yang saya bg nama mr.conan) untuk beliau memotretkan gambar yang terbaik untuk digelerikan disini. 

"photography itu seni,,,,seni itu indah...dan yang indah itu miliknya"

oke. Salam Ramadhan....disini ada beberapa koleksi gambar style bokeh.
lokasi : Bukit Besar Kuala Terengganu

enjoy da moment wif blesss...







0 comments:

Post a Comment

fb bley comment disini

like then follow ♥

 
Big.Ai Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting