follow big.ai

sekali berpengakap, pengakap dihati

salam :)

ini cerita pasal pengakap. saya baru balik dari khemah Unit Beruniform. memang betol kata itu "sekali berpengakap, pengakap selamanya. saya memang jatuh hati dengan pengakap ; )
k enjoy da picture.

geng aktiviti orientaring plg beshhh

group malu-malu kuching..hee

nie group anggun lah..hehe

group nie semangat wat keje...sungguh xsangka..hehe

group sopan santun..kehkeh

group sekawan pink. sekawan baru pengakap haha

i suka snap. dua nie muka photogenix

abg macho la tu gaye..hee

cian makan berkerusikan btg kayu..tp tetap berselera :)

sempat snappy gambo osmate yang puteri islam. comel
nak group nie lagi. best

korang memang sporting

sahabat selamanya :)
oke...sekarang kategori gambar curi... maaf kepada yang dicuri. tapi kamu memang chantek!

gambooo plg saya suka. :) dicuri oleh syaira

little gurl yang memang sweeettt :)
oke gambo da banyak ag. nt sy upload ag...skrg xnyempat....sila tinggalkan komen :)...tengs reader...
KLM 30 SEM4 MEMANG BEST.

2 comments:

zbedu said...

best2..tp mne gmbo aku?

yuyue said...

aku nie sape? ayoyo... ;)

Post a Comment

fb bley comment disini

like then follow ♥

 
Big.Ai Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting